donderdag 28 december 2017

For You

Kennen jullie dat?
Dan neem je het besluit om geen
zoetigheid meer te kopen.
Niet goed voor mijn gezondheid.
Dan kom ik iets tegen wat mij heel lekker lijkt.
Iets wat er maar tijdelijk is ook nog!
Hmmmm wat doe je dan?

Ik heb ter plekke besloten dat het leuk is voor mijn blogpost.
Dan mag ik het wel kopen!
En weggooien is zonde.........




Het zijn eigenlijk 2 bakjes.
De binnenmaat van de XXL stans was precies de maat die ik nodig had!
De vierkanten die ik voor de onderkant heb gebruikt zijn iets groter dan 
wat ik voor de bovenkant heb gebruikt. Dat vond ik mooier.

Crealies Stansen/Dies:

Crea-Nest-Lies XXL stansen/dies no. 70, Squares with open scallop Set of 3 stansen/dies no. 48, Bloemen 20 / Flowers 20 
Uno stans/die no. 48, Bloemen 20 / Flowers 20  Text Die no. 06 For You
Dit is mijn laatste blogpost van dit jaar.
Volgend jaar ga ik door met posten
van mijn werk.
Ik vind het nog allemaal veel te leuk om te stoppen.

Voor jullie allemaal wens ik een goed en gezond 2018 toe.
Groetjes, Anneke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...