woensdag 25 januari 2017

3 In A Row



Hoi, hoi, lieve blogdinnen,

"Mooi gezegd" vind ik zooooo Mooi gezegd en daarom
heb ik met alle 3 de stempeltjes een "CaS"-kaartje gemaakt.

Moet ik hier nog iets aan toevoegen? Nee, toch!

Van dit Mooi gezegd stempeltje heb ik de stippeltjes weggelaten.

Met "Smiles" zou deze vlinder zo weg kunnen vliegen!

En dit is het derde "Mooi gezegd" CaS-kaartje en
ik ben er helemaal "Happy" mee.

De grootste vlinder van Set of 3 heb ik heel bewust gebruikt in
combinatie met de kleinste vlinder van de bijbehorende Duo Dies.

Zijn jullie ook een beetje "HAPPY"? Ik wel!

Crealies stansen/dies:
Crealies stempels/stamps:
Ik sluit dit blogbericht af met "Happiness".

Bedankt voor het langskomen en tot de volgende keer.

Liefs Wilma

3 opmerkingen:

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...