donderdag 5 september 2013

mini boekje met de Crea-Nest-Lies





Hallo

Deze keer heb ik jullie weer een leuk mini envelop albumpje te laten zien gemaakt met de Crea_Nest_Lies ik heb voor de basis nummer 2 gebruikt en voor de achtergronden in het boekje heb ik ook nummer4 gebruikt.
Ik heb in het boekje allemaal newborn foto's verwerkt,en binnenin het boekje heb ik er een soort label van gemaakt zodat ik meer foto's erin kon verwerken en wat een leuker effect geeft.
Op de voorkant van het boekje heb ik de frame doodle 3 onder de bloem verwerkt en de bloemen zijn door het hele boekje opgebouwd uit de open flowers 2 small en de creative flowers 17 
de bladeren zijn creative shapes 18 .
bedankt weer voor het kijken groetjes Janneke

benodigde materialen:






4 opmerkingen:

  1. Gaaf boekje Janneke.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi janneke
    Wat een lief en mooi klein boekje zoiets is ook erg leuk om weg te geven daar word iemand blij van dat is zeker!!!!
    Groetjes...corry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw!!! Super leuk mini boekje.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een prachtig boekje Janneke.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...