maandag 19 augustus 2013

CAS lay-out met Frame Doodle

Het is vandaag weer 'mijn' maandag-Crealies-dag..
Ik heb dit keer een hele CAS lay-out. Voor diegene
die deze uitdrukking misschien niet kennen, CAS 
betekend Clean and Simple. Een strakke lay-out dus
met heel weinig poespas...
Ik heb 4 foto's zo gesneden dat ze samen een vierkant
vormen. Ik heb ze gemat met bruin cardstock en
onderaan het cardstock langer gelaten. De gouden
tekening van het paleis en de barok-randjes, is een 
strook die ik uit een souvenier-tasje heb geknipt.

Het enige wat ik extra heb toegevoegd zijn Frame
Doodles. Links en rechts heb ik er ééntje heel 
gelaten en van een tweede heb ik de zijkanten af
geknipt..

Ik heb het verder versierd met plakparels..
Heel simpel, maar ik houd hier wel van :-)

Dit is de Frame Doodle die ik gebruikt heb en HIER
vind je meer informatie over de stans!
Frame Doodle stans no. 4 / Frame Doodle die no. 4


Op zaterdag ben ik van 10 tot ongeveer 14u in de Crealies
stand op de Knotsgekke Kaarten en ScrapDagen in
Den Bosch te vinden! Misschien zie ik je daar!

Lieve groetjes, Yvonne

4 opmerkingen:

  1. Ziet er goed uit Yvonne.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige layout leuke details heb je gebruikt Yvonne.
    Liefs ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een gave LO is dit geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er schitterend uit en een leuke doodle gebruikt
    Liefs Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...