zaterdag 23 maart 2013

Winnaar tweede bloghop!

Terwijl Annelies druk bezig is op de beurs in 
Den Bosch (vandaag alweer de laatste dag!), 
hebben wij de uitslag van de tweede bloghop!

Heb je ook weer meegedaan?? Wat was het weer
gezellig! We hopen dat jullie inspiratie hebben kunnen
opdoen en wie weet heb je de voorbeelden en nieuwe
producten inmiddels ook in het echt gezien in Den Bosch!
Ga je vandaag ene kijkje nemen, kom langs!!

En dan nu tijd voor winnaar!!
Er is uit alle deelnemers een random winnaar gekomen.
En dit keer is het een deelneemster die per email heeft 
gereageerd... Thea Vink!! 

Gefeliciteerd Thea, je mag Annelies mailen voor je prijs!
Dit is de email die wij van Thea ontvingen:

Hallo Allemaal
 Nogmaals bedankt dat ik bij jullie op de blog naar de nieuwe producten mocht kijken. Ik heb genoten. en wil graag meedoen voor de prijs. Veel knutsel plezier en hoop nog vaak om een hoekje te kijken. Thea

Heb je nu niet gewonnen?? 
Je kunt nog tot het einde van de maand meedoen met 
de challenge van maart! We hebben helaas nog maar een
paar deelnemers, dus doe mee!!
maak een creatie met iets van Crealies en een tag erop!
Klik even op het logo rechtsboven..

Vanmiddag vind je hier nog een leuke workshop!
Dus kom nog even voorbij! Iedereen heel erg bedankt voor alle
leuke reacties op de beide bloghops en leuk dat jullie zo enthousiast
hebben meegedaan!! Een heel fijn weekend!

Annelies en DT Crealies

1 opmerking:

  1. Wat een fijn bericht. En ik moet wel ff denken wat ik ga uitzoeken. Ik ga nog ff bij iedereen kijken voor ik de beslising neem.
    Bedankt allemaal

    BeantwoordenVerwijderen

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...