dinsdag 22 januari 2013

3e bijdrage Guestdesigner Astrid


Dit is mijn 3e kaart alweer, die geplaatst wordt. Dit keer iets anders, dan dat jullie van mij gewend zijn. Ik heb de Clear Non Stop Stamps no. 2 Crackle middel gestempeld met VersaMark watermark stamp pad en ben daarna met PanPastels (paars) erover gegaan. Ik heb voor de punten de In Shape snijmal CL IS 07 gebruikt en deze steeds kleiner gemaakt. Eerst gaatjes in het witte papier geprikt met de prikpen en daarna op elkaar geplakt. De swirl gestempeld en daarna de bloemen (Creative Flowers CL CF 21) uitgestanst en ook met de inkt van VersaMark gestempeld en weer met de PanPastels ingekleurd. De bloemen een beetje bol gemaakt en in elkaar geplakt met Tacky Glue lijm. In het hart heb ik een paar plakparels geplakt.

Voor deze kaart heb ik de volgende Crealies producten gebruikt:
 Crealies In Shape snijmal CL IS 07 (klik HIER)
In Shape no. 7
 Creative Flowers CL CF 21 (klik HIER)
Creative Flowers stans no. 21 / Creative Flowers die no. 21
 Stempel, je bent jarig (klik HIER)
je bent jarig
 Ik hoop dat jullie mijn kaart leuk vinden en tot volgende week.  
 Groetjes, Astrid.

4 opmerkingen:

  1. Mooie technieken gebruikt Astrid het is een leuke kaart geworden.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is een prachtige kaart geworden, niet te druk is ook wel eens leuk. de kleur vind ik heel erg leuk,
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...