dinsdag 21 augustus 2012

Vlindergroetjes

Goedemorgen vandaag is het aan mij de beurt om een kaart te laten zien ,met wat van de nieuwe producten.
Ik hoop dat jullie allemaal van het mooie weer hebben genoten .Ikzelf wel in ieder geval .
Voor mijn voorbeeld heb ik de volgende producten gebruikt

Op de hoekjes de Creative Tag CL ML 02


Rondom de cirkel en de bloemenrand achter het afdrukje/circel  De Creative Border CL CB 19


Voor de bloemen heb ik de Creative Flower CL CF 26 gebruikt


Voor de blaadjes de Creative Shape CL CS 24


Rechtsboven heb ik de tekst vlinder groetjes gestempeld op de Creative tag CL CT 02

Verder is alles afgewerkt met een pearl pen.

Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren.

groetjes miriam



8 opmerkingen:

  1. superkaartje hoor, mooi gemaakt
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart!! Ik vind de hoeken een heel leuk idee met de tags!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weer een hele mooie creatie met bijzondere verfijnde hoekjes!
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi miriam
    een erg mooie kaart met al die prachtige nieuwe stansjes erop verwerkt,ziet er toppy uit!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart. Wat zijn de nieuwe mallen toch mooi.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jaaa ik zie het allemaal nieuwe mallen, Gaaf! Leuk gedaan zo zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je kaart is prachtig geworden Miriam, heel erg mooi.
    Groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel erg mooi is je kaart Miriam.
    Mijn complimenten, lieve groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...