woensdag 4 januari 2012

No. 1 Crealies Challenge Calender and Candy


No. 1:

Mijn creatie / My creation
Crealies items:

Kijk ook op de blogs van het Crealies Designteam. Je vindt de links in de zijkolom / Take a look at the blogs of the Crealies Designteam. You can find their links in the sidebar.
Guestdesiger deze maand is Christa / Guestdesigner this month is Christa

Wie doet er mee? Who joins us?

Einddatum 31 januari / Challenges closes on Januari 31th
Winnares wordt bekend gemaakt begin februari / Winner will be announced early February
De regels zijn hier te vinden / You can find the rules here
Je vindt alle informatie over CCCC hier / You will find all information about CCCC here

De inschrijving is gesloten. De winnaressen vind je hier

8 opmerkingen:

  1. Goedemorgen Annelies, wat een mooie lay-out heb je met de doily's gemaakt! Weer genieten van al die creaties he? groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Annelies, wat een leuk initiatief. Ik heb nog een vraag. Is het voor deze eerste week de bedoeling dat je doily stanzen gebruikt of is dat niet nodig?

    Groeten Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hai Aartje,

    De doilies gebruik je voor deze challenge en mogen ook voor de andere weken gebruikt worden bij de colorcombo, creative concept en curious card... Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig is je lay-out Annelies!
    Mijn complimenten.
    Groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heb geprobeerd om een kaart te plaatsen en erg leuk om eens mee te doen!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hai allemaal,

    Ik heb mijn eigen link even als test geplaatst nadat ik de volgende Mr. Linky er op had gezet, zodat ik zeker weet dat je je creatie nog kan toevoegen....

    Creatieve groeten, Annelies

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mijn eerst doily kaartje staat dus nu op mijn blog.
    vond het leuk om te gebruiken, krijgt een gevolg.

    groetjes diana

    BeantwoordenVerwijderen

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...