dinsdag 23 augustus 2011

Hai allemaal,


Omdat ik nog superdruk was voor de beurs van Den Bosch is het me niet gelukt een nieuwsbrief te mailen voor de beurs. Om dit goed te maken deze keer een aanbieding van de nieuwe Creative Petals:



4 Creative Petals voor E 46,50 inclusief verzendkosten tot 1 september. Mail me even welke nummers je wilt ontvangen en je adresgegevens. Op de website vind je verschillende uitwerkingen van de bloemen gemaakt door Hennie. Je maakt deze bloemen door diverse malen te stansen en de bloem op te bouwen met een brad/splitpen. Je begint met de kleinste bloembladeren en werkt zo naar groter. Je kunt het deel met het gaatje insmeren met fotolijm per maat bloemblaadjes zodat ze in de juiste stand blijven of je gebruikt foamblokjes achter elk afzonderlijk bloemblaadje om ze op een groter bloemblaadje te plakken.

De komende tijd hebben we weer leuke dingen voor jullie in petto: 1 september hebben we een bloghop met de scraplinemallen en binnenkort kondig ik een wedstrijd aan, dus houd mijn website en blog in de gaten.

Degenen die zich op gegeven hebben voor de nieuwsbrief, maar deze niet ontvangen: steeds meer providers zien mijn nieuwsbrief als spam. Soms is het mogelijk mijn emailadres toe te voegen aan een lijst van gewenste mail, soms is het handiger om een ander emailadres op te geven. De providers waar ik het meest problemen mee heb zijn: hotmail. hcc en quicknet. Soms ook andere providers. Helaas moet ik jullie emailadressen verwijderen als de nieuwsbrief 3x niet is aangekomen, anders kom ik zelf op de zwarte lijst te staan van "spammers" en blokkeren ze mijn emailadres.

Creatieve groetjes, Annelies

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...