donderdag 26 september 2024

Crealies : herfst verjaardagskaart met eekhoorn

 


Goedemorgen,

Warme herfstkleuren voor een verjaardagskaart vandaag.
Een dubbele kaart met een doorkijkje. Ik heb allerlei Crealies papier gebruikt.
Het nieuwe design papier van de Paperzz lijn, watercolor papier voor de bladeren en de eekhoorn
(die ik heb bewerkt met inkten) en het basispapier in de kleur crème.


Hier een kijkje van de zijkant, deze dubbele "tag" kaart vorm is zo veelzijdig.
Ik vond het wel leuk een "venster" te maken met de geschulpte cirkel.


De nieuwe Paperzz zijn niet alleen voor de kerst zoals jullie kunnen zien.


Het eekhoorntje is gestanst uit het stevige watercolor papier van Crealies en daarna heb ik het witte papier gekleurd met Distress Oxide inkten (tea dye en ground espresso). 
Het takje is uit kraft papier gestanst.


En kijk eens wat een gave nieuwe blaadjes, ik ben er meteen helemaal weg van.
Om ze een echte herfstlook te geven heb ik ze verschillende kleurtjes gegeven.
Het witte watercolor papier is gekleurd met Distress Oxide inkten
 (peeled paint, wild honey, crackling campfire en ground espresso)
 en daarna wat besprenkeld met water en wat Distress mica spray (antique bronze).
De nerfjes van de blaadjes zijn ook weer uit kraftpapier gestanst.


Dit is de binnenkant...


En dit is de achterkant. 
Het geschulpte cirkeltje uit het design papier 
en nog een Texto Positivo tekstje en wat blaadjes op de achterkant van de kaart.
Dus alle kanten zijn versierd.
Hieronder nog een overzicht van alle Crealies producten die ik heb gebruikt.

Crealies stansen / dies :


Crealies stempels / stamps :


Crealies paper : 


Crealies basis :








Bedankt voor jullie bezoekje tot de volgende inspiratie post ,
groetjes Anna Blankina

1 opmerking:

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...