donderdag 20 juni 2024

Crealies : a romantic Z-fold card

  

Goedemorgen,

Ik heb vandaag een romantisch kaartje voor jullie.
Het leuke modelletje ( Z-fold card ) is met een Cardzz stansset gemaakt.


Verder heb ik de nieuwe filmstrips en grote anemoon stansen gebruikt
als blikvanger op de kaart.


De anemoon lijkt te zweven zodra je de kaart open doet.
De basis heb ik uit stevig wit papier gestanst. En daarna heb ik roze foam
samen met een 'maak van je stans een sticker' vel gestanst.
Deze heb ik op de witte basis geplakt en daarna heb ik de blaadjes nog gestanst uit designpapier.


Het hart van de anemoon heb ik ook nog een extra laagje gegeven,
namelijk de strik van de giftvoucher stans.


Van bovenaf gezien:
Hier vermeld ik nog welke stansen ik heb gebruikt.

Crealies stansen / dies:

Crealies basis :


  

 Bedankt voor jullie bezoek en tot de volgende inspiratie post,
groetjes Anna Blankina.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...