vrijdag 28 juni 2024

Crealies, Charming vinyl


Hoi hoi, verrassing. Daar ben ik weer met een leuke creatie, en weer iets nieuws uitgeprobeerd. Ik heb de charms set stansen gebruikt om een vrolijke decoratie te creëren op doorzichtig plexiglas. Deze stansset heb ik gebruikt om deze uit vinyl uit te stansen. Het opent weer een nieuwe deur voor het maken van leuke creaties.


De hanger heb ik gefotografeerd tegen een muur met frisse kleur. Zo zag je net iets beter de uitgestanste vinyl op het plexiglas. Maar hoe leuk is het holografische vinyl. Het doorzichtige plexiglas laat het licht door, waardoor de figuren lijken te dansen in het zonlicht en een sprankelende sfeer in de ruimte creëren.

Het is dus enorm leuk om ze binnen in het huis neer te hangen, maar ze komen ook prachtig tot hun recht wanneer ze voor een raam worden opgehangen. 


Gezellig dat je weer even kwam kijken, succes met je eigen creatieve ideeën.

Groetjes, Divina


Materialen die ik gebruikt heb:

Crealies stansen / dies
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...