zondag 2 juni 2019

"Book of life" Part 2/Deel 2


Hallo allemaal,

Vandaag plaats ik het tweede deel van het boekje.
Ook deze keer zie je hoe gaaf de Journalzz & Plannerzz 
producten te gebruiken zijn.
En dan bedoel ik, dat ze ook voor andere techniekjes 
en werkstukjes, heel goed van pas komen.

Voor dit onderdeel heb ik weer gebruik gemaakt van een stencil 
namelijk journaling maandpagina no. 305.

 
Voor het maken van dit kleine labelboekje heb ik de 
Big Labelzz & Tagzz no. 13 gebruikt.

De binnenkant van de kleine labelboekje.

 
Bij de zesde pagina heb ik aan de zijkant een insteekvakje gemaakt.
Bij deze pagina heb ik decoratiestencil zeshoeken vaak gebruikt.

 
Wat is er toch veel mogelijk met deze vorm, vinden jullie ook niet?

Deze keer kan de pagina van boven naar beneden opengeklapt worden.
De voorkant is voorzien van vierkanten waarvoor ik met mooi
 borduurgaren de vormen heb weer willen geven.
Hiervoor heb ik de decoratiestencil Vierkanten gebruikt.

Ook  hier komt de rand weer terug.
Alleen nu heb ik natuurlijk voor de vierkantjes gekozen.

Ook de tabs aan de bovenkant zijn vierkant van vorm evenals de tabs van de verborgen label.
 De gezichtjes/smileys zijn weer een keertje op een andere manier toegepast.
  
Dit is de achtste en laatste pagina in het kleine 'Book of life' werkstukje. 
Nu heb ik op de voorkant de journaling week pagina B gebruikt.

 
 Natuurlijk mag een Crealiesvlinder niet ontbreken en
ik heb ze aan de voorkant en als tab gebruikt.
Het is heel leuk wat afwijkende vormen, als tab aan je label, te gebruiken.

Crealies Stansden/Dies:

Crealies Stempels/Stamps:

 Journaling  maandpagina A no. 305 
Stencil, Decoratie vierkanten no. 502
Stencil, Decoratie zeshoeken no. 504

Crea-Nest-Lies XXL stansen no. 88, Gladde zeshoek Big Labelzz & Tagzz stansen no. 13, Met stiksteeklijn
Decorette stans no. 21, Alleen vierkantjes Partz stansen no. 8, Cijfers 1-2-3-4-5
 Duo Dies no. 43, Vlinders 5 Duo Dies no. 45, Vlinders 7
Set van 3 stansen no. 43, Vlinders 5
Bits & Pieces stempel no. 158, Ballonnen (omlijning) Bits & Pieces stempel no. 501 A t/m N
Bits & Pieces stempel no. 503 a t/m n  Bits & Pieces stempel no. 504 n t/m z
Tekst & Zo stempels Divers 16 Tekst & Zo stempels, Divers 22
 Tekst & Zo stempels, Jarig 19 Tekst & Zo stempels, Speciale Gelegenheden 4
Tekst & Zo stempel, Handlettering no 7A, Veel liefs, omlijning
Alfies stansset no. 1, Hoofdletters  Alfies stansset no. 2, Kleine letters
Stencil: Journaling Week Spread A Stencil: Journaling Week Pagina B  Stencil: Journaling Maand Pagina A
Stencil: Decoratie Vierkanten  Stencil: Decoratie Zeshoeken


Ik weet het, het zijn twee lange en gevulde blogberichten geworden.
Maar geloof mij als je eenmaal op dreef bent.....
Ik hoop dat jullie er positieve inspiratie uit hebben kunnen halen.
Wil je Deel 1 nog even bekijken klik dan hier:
'Book for life' Part 1/Deel 1
En bij vragen.......stuur even een berichtje.


Creatieve groetjes, Anja

1 opmerking:

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...