dinsdag 19 februari 2019

Around and around different....


Guest Designer Miranda maakte nog een 2e kaart voor vandaag.

Hallo allemaal,

Vandaag een tweede post met de leuke nieuwe mini stempels van Crealies.
Dit keer ben ik niet helemaal 'Around' gegaan maar heb ik een diagonale versie gemaakt. Het leuke is dat de nieuwe mini stempeltjes ook de dezelfde stans hebben
dus je kunt het zo mooi matchen bij elkaar.
En ook heel fijn dat de takjes een spiegelbeeld versie hebben......

Omdat ik de kaart niet te vol wilde maken heb ik dit keer alleen
de swirls gestanst en een tekstje erbij gezet.
Dus voor mijn doen....veel wit.
En op alle bloemetjes een glinstersteentje.

De mooie bloem, de Morning Glory van de Mounted Rubber Stampz
als focal point en deze gekleurd met kleurpotloden en Distress inkt.

Gebruikte materialen:

Crealies stansen/dies:
Crea-Nest-Lies XXL nr. 91

Crealies stempels/stamps:
Hebben jullie al gespeeld met de leuke nieuwe producten van Crealies?
Ik hoop dat jullie weer ideetjes hebben door deze inspiratie,

Bedankt voor je bezoekje en tot een volgende keer,


Miranda, bedankt voor je mooie kaart.
Deze is binnenkort ook te zien op Miranda's blog.





1 opmerking:

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...