dinsdag 8 januari 2019

Mixed media tags met Crealies


Vandaag is Daniëlle onze guest designer.
Zij is gek op 'Mixed Media' en dat is goed te zien. Geniet mee:


Hallo allemaal!
Wat ontzettend leuk dat ik voor Crealies guest designer mag zijn
en dus voor jullie een project kon maken met een mixed media sausje.
Ik heb gewerkt met de Big Labelzz & Tagzz stansen om deze tags te maken en te bewerken:

 

Superleuk om te doen en om jullie te laten zien dat je met dezelfde materialen hele verschillende resultaten kunt krijgen. De achtergronden van de tags heb ik bewerkt met sprayinkt in twee kleuren. Ook heb ik met stencils en water gewerkt om zo meer diepte te krijgen in de achtergrond. De stencils van Crealies werken hier heel fijn bij. Als je dan nog met een Bits & Pieces stempel links en rechts wat stempelt in de achtergrond én nog wat inkt spettert, krijg je een hele leuke, lekkere mixed media achtergrond. Wil je meer structuur in je achtergrond dan kun je, net als ik heb gedaan, nog met de Decorette stansen extra structuur toevoegen. De Tekst & Zo handlettering stempels no. 12 en 12A heb ik op 1 van de tags gecombineerd om zo een tweekleurige tekst te krijgen:


Op de andere tag heb ik hem gewoon rechtstreeks gestempeld.
Ander effect, maar even mooi!
Onderstaand nog wat close up foto’s:

 

 

Crealies stansen/dies:

Crealies stempels/stamps:

Crealies maskers:

Big Labelzz & Tagzz stansen/dies no. 16, Glad / Smooth Decorette stans/die no. 11, In elkaar grijpende cirkels / Interlocking circles Decorette stans/die no. 17, Verstrengelde cirkels / Intertwined Circles Bits & Pieces stempel/stamp no. 90 4x intertwined circles Tekst & Zo stempel, Handlettering no. 12, Groetjes (dicht) Tekst & Zo stempel, Handlettering no. 12A, Groetjes (omlijning) Masks & More Mini no. 108 (plastic), In elkaar grijpende cirkels / Interlocking circles Masks & More Mini no. 109 (plastic), Verstrengelde cirkels / Intertwined circles 

Ik hoop dat ik jullie met mijn project een beetje op de mixed media manier
heb kunnen inspireren.
Groetjes Daniëlle

Daniëlle, bedankt voor de mooie tags die je hebt gemaakt.
Deze zijn binnenkort ook te zien op Daniëlles blog.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...