maandag 12 november 2018

Pluk de dag


Vandaag is Ineke onze guest designer.
Kijk je mee wat voor moois zij deze keer weer gemaakt heeft?


Hallo allemaal
Vandaag mag ik voor Crealies weer een keertje guestdesigner zijn.
Gewoon zo leuk dat ik dit mag doen met de prachtige materialen.

Ik heb voor deze kaart de mooie Crea-Nest-Lies XXL snijmallen gebruikt.
Ik ben er echt een grote fan van en pak ze iedere keer weer.


Ik heb de bloemen gemaakt met designpapier en cardstock.
En natuurlijk heb ik weer de leuke postzegel mal gebruikt.
Je kunt hem zo leuk scheuren, net als een gewone postzegel.


Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren met deze kaart
en wens jullie allemaal een fijne dag.

Liefs Ineke


Gebruikte materialen zijn:

Crealies dies/stansen:


Crealies stamps/stempels:

Crea-Nest-Lies XXL stansen/dies no. 7, Cirkels/Circles Crea-Nest-Lies XXL stansen/dies no. 21, Cirkels met stiksteeklijn/Circles with stitchline Crea-Nest-Lies XXL stansen/dies no. 69, Circles with open scallop X-tra stans/die no. 12, 4 postzegels / 4 stamps
Set of 3 stansen/dies no. 51, Bloemen 22 / Flowers 22 Duo Dies no. 51, Bloemen 22 / Flowers 22
Set of 3 stansen/dies no. 44, Vlinders 6 / Butterflies 6 Duo Dies no. 44, Vlinders 6 / Butterflies 6
Duo Dies no. 37, Blaadjes 5 / Leaves 5 Duo Dies no. 37A, Blaadjes 5 spiegelbeeldig / Leaves 5 mirror image
Tekststans no. 30 Pluk de dag Bits & Pieces stempel/stamp no. 505 cijfers/numbers

Ineke, bedankt voor je bijdrage voor ons blog.
Het is binnenkort ook te bekijken op Ineke's blog.








Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...