donderdag 4 oktober 2018

Winter


Vandaag is Ineke onze Guest Designer.
Zij maakte deze winterse schudbol.


Hallo allemaal
Vandaag mag ik voor Crealies weer een keertje guest designer zijn.
Ik blijf dit erg leuk vinden om te mogen doen.


Ik heb voor deze kaart de mooie Snow Globe gebruikt en heb er een
echte schudkaart van gemaakt met mica ertussen.
Ik heb 2 x keer de Snow Globe gestanst en bij de eerste een gat gestanst met de mal. Daarachter mica verwerkt en toen het dubbelzijdig foam op maat gesneden.
Ik heb er wat schudmateriaal in verwerkt.
Ook de hertjes zijn zo leuk om bij je kaart te gebruiken.


Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren met deze kaart
en wens jullie allemaal een fijne dag.
Liefs Ineke

Gebruikte materialen zijn:

Crealies dies/stansen:

Divers:

Crea-Nest-Lies XXL stansen/dies no. 7, Cirkels/Circles Crea-Nest-Lies XXL stansen/dies no. 21, Cirkels met stiksteeklijn/Circles with stitchline Cardzz stansen/dies no. 8, Sneeuwbol / Snow globe Silhouetzz stansen/dies no. 4, 2 Hertjes / 2 Rendeer Partz stansen/dies no. 29, 5x sneeuwvlokken / 5x Snowflakes 3x A5 foam 2 mm  

Ineke, bedankt voor deze mooie kaart.
Deze is binnenkort ook te bewonderen op Ineke's blog.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...