vrijdag 19 oktober 2018

Christmas Greetings


Vandaag is Ineke onze Guest Designer.
Zij maakte deze prachtige kerstkaart voor ons.


Hallo allemaal
Vandaag mag ik voor Crealies weer een keertje guest designer zijn.
Geweldig mooi om te mogen doen, want er zijn zoveel mooie materialen van Crealies.


Ik heb voor deze kaart de mooie Crea-Nest-Lies XXL snijmallen gebruikt.
Wat passen deze toch mooi in elkaar. Het blijft een feest om deze te gebruiken.



Ook de hertjes en sneeuwkristallen zijn zo leuk om bij je kaart te gebruiken.
Ik heb de bloemen van glitterfoam gemaakt. Heel leuk om met de kerst te gebruiken.


Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren met deze kaart
en wens jullie allemaal een fijne dag.

Liefs Ineke

Gebruikte materialen zijn:

Crealies dies/stansen:
Crea-Nest-Lies XXL stansen/dies no. 7, Cirkels/Circles Crea-Nest-Lies XXL stansen/dies no. 21, Cirkels met stiksteeklijn/Circles with stitchline Crea-Nest-Lies XXL stansen/dies no. 69, Circles with open scallop Crea-Nest-Lies XXL Labels & Tags stansen/dies no. 9, Met stippen / With dots Silhouetzz stansen/dies no. 4, 2 Hertjes / 2 Rendeer Partz stansen/dies no. 29, 5x sneeuwvlokken / 5x Snowflakes Partz stansen/dies no. 30, Hulstblaadjes + besjes / Holly leaves + berries Set of 3 stansen/dies no. 52, Bloemen 23 / Flowers 23

Ineke, bedankt voor je mooie werkstuk.
Dit is binnenkort ook te zien op Ineke's blog.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...