maandag 13 augustus 2018

Dream with Miranda


Vandaag is Miranda onze Guest Designer.
Ze heeft deze keer een erg mooie easel-kaart voor ons gemaakt.


Hallo allemaal,

Vandaag heb ik een heerlijk vrolijke kaart voor jullie. 
Ik heb gespeeld met de leuke nieuwe Crealies Patchworkzz stans nr. 1.
Ik had nog wat inkt achtergronden liggen en deze heb ik hiervoor gebruikt.
Dit is een achtergrond die bewerkt is met Ecolines en zout.


Zoals jullie kunnen zien, heel veel bloemen gesneden en takjes.
En ik had zin om deze ook nog wat te versieren met een witte en gekleurde acrylmarker.


De kaart zelf heb ik gevouwen als een easel kaart
en aan de onderzijde nog bestempeld met 2 van de leuke Bits & Pieces stempels.

Als finishing touch nog een tekststans 'dream' en
gestempelde tekst ' Warme groetjes' gebruikt.


Onderstaand vinden jullie de lijst met alle gebruikte materialen.
Mocht je nog vragen hebben, stel ze gerust!

Crealies stansen/dies:

Crealies stempels/stamps:

Patchworkzz stansen/dies no. 1, Patchwork met stiklijn in cirkel/Stitched patchwork in circle Crea-Nest-Lies XXL stansen/dies no. 21, Cirkels met stiksteeklijn/Circles with stitchline Uno stans/die no. 51, Bloem 22 / Flower 22 Set of 3 stansen/dies no. 51, Bloemen 22 / Flowers 22 Set of 3 stansen/dies no. 48, Bloemen 20 / Flowers 20 Duo Dies no. 38, Blaadjes 6 / Leaves 6 Text Die no. 113 I hope, believe, dream Bits & Pieces stempel/stamp no. 71 Ink splashes bold Bits & Pieces stempel/stamp no. 4, Ink splashes Tekst & Zo stempels Groetjes 1


Dit was het weer eventjes......hoop dat jullie wat inspiratie hebben opgedaan,
bedankt voor je bezoekje en tot een volgende keer,

Miranda, bedankt voor je mooie kaart.
Deze is binnenkort ook te bekijken op Miranda's blog.


2 opmerkingen:

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...