woensdag 29 maart 2017

Blogestafette dag 5 nummer 1


Gisteren hebben jullie het werk van Marianne gezien.
Vandaag laat ik zien wat ik met de Gelli Plate heb gemaakt
samen met Masks & More Mini no.105.

Ik heb daarna een envelope ermee beplakt
en bestempeld met de nieuwe Bits & Pieces no. 67
Buitenkant:
Binnenkant:

Omdat dit een enveloppe is heb ik een vakje waar een label in kan.


 Dit kun je ook met een label maken.
Als ik met de Gelli Plate bezig ben werk ik altijd met twee vellen papier.
 Hier heb ik met de kleine ronde Gelli Plate gewerkt samen met de
Masks & More Mini no.105
Het stempelen heb ik ook met verf gedaan wat ik van de ene plate af heb gehaald met
mijn stempel weer op het andere vel gezet.
Hier zitten heel veel lagen op voor dat ik tevreden ben.


Het is hetzelfde mapje de foto's zijn op verschillende tijdstippen genomen.
Vandaar het kleur verschil.






Crealies stansen/dies:
Partz no.16

Crealies stempels/stamps:  

Crealies Masks & More:
Crea-Nest-Lies Extreme Labels & Tags no. 8 with dots https://www.crealies.nl/detail/1345679/uno-stans-no-23-bloem-14-uno-d.htm 
 https://www.crealies.nl/detail/1251695/set-of-3-stansen-no-23-bloemen.htm
Partz stansen no. 13 Bloemetjes 10 mm / Partz dies no. 13 Flowers 10 mm Partz stansen no. 15 Bloemetjes 12 mm / Partz dies no. 15 Flowers 12 mm Partz stansen no. 16 Bloemetjes 14 mm / Partz dies no. 16 Flowers 14 mm

Mooi gezegd no. 1 / Well said no. 1 https://www.crealies.nl/detail/1675399/mooi-gezegd-no-2-well-said-no-.htm https://www.crealies.nl/detail/1675401/mooi-gezegd-no-3-well-said-no-.htm
Bits & Pieces stempel/stamp no. 63 Grunge circles in circles Bits & Pieces stempel/stamp no. 67 Circle of swirls B Bits & Pieces stempel/stamp no. 70 Circles with dots  
Bits & Pieces stempel/stamp no. 75 Rope, 3 sizes

Om twee uur komt mijn tweede blogpost van vandaag.
 
Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren.
Tot de volgende keer, groetjes Anneke

2 opmerkingen:

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...