dinsdag 9 februari 2016

Happy Birthday by Nicole


Vandaag is Nicole onze guest designer. Zij heeft onderstaande prachtige kaart gemaakt. Nicole vertelt hoe ze deze gemaakt heeft.

Goedemorgen lieve luitjes,

Annelies van Crealies vroeg of ik weer een keertje guest designer wilde zijn voor het Crealies blog. Nou ook hier hoefde ik geen twee keer over na te denken. Ben helemaal weg van haar Create A Card mallen maar ook haar andere mallen vind ik super.

Ik heb hier de Crealies Create A Card no. 12 gebruikt. 


De vlinders (Set of 3 no. 6) en de bloemen (Set of 3 no. 3 en 4), allemaal stansen van Crealies, heb ik met hetzelfde designpapier uitgestanst en dan de achterkant van het papier gebruikt.
De groene blaadjes zijn ook van Crealies, Creative Shapes no. 11.

Achter de bloementoef heb ik de nieuwe Decorette no. 15 (in elkaar grijpende vormen) van Crealies gebruikt. Supergaaf!! Hier en daar gestempeld met een Bits & Pieces stempel van Crealies, no. 7 Thin Mosaic.


Happy Birthday (Engelse tekststans no. 104) is een nieuwe tekststans van Crealies en heb ik geplakt op houten ornamenten met Happy Birthday. Verder nog wat plakparels gebruikt en kant en klare roosjes. In de blaadjes van de bloemen heb ik met een embossingtool lijntjes getrokken om ze wat reliëf te geven.

Crealies items:

Decorette stans no. 15 In elkaar grijpende vormen / Decorette die no. 15 Interlocking shapes Text Die no. 104 Happy Birthday
Crealies Create A Card stans no. 12 / Crealies Create A Card die no. 12 Set of 3 stansen no. 3 Bloemen 3 / Set of 3 dies no. 3 Flowers 3
Set of 3 stansen no. 4 Bloemen 4/ Set of 3 dies no. 4 Flowers 4 Set of 3 stansen no. 6 Vlinders 2/ Set of 3 dies no. 6 Butterflies 2
Creative Shapes stans no. 11 / Creative Shapes die no. 11 Bits & Pieces no. 7 Thin mosaic

Gezellig dat jullie er weer waren. Hopelijk heb ik jullie kunnen inspireren.

Fijne dag.
Liefs, Nicole

Nicole, dank je voor het showen van je mooie kaart. Deze is binnenkort ook te zien op Nicole’s blog.

2 opmerkingen:

  1. wow wat een super mooie kaarten zijn er gemaakt....ze geven weer een hoop inspiratie

    groetjes manon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend, mooi kaartje hoor.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...