maandag 28 september 2015

Let the Sun shine



Hoi, hoi, lieve blogdinnen,

Met dit zonnige boekje laat ik vandaag
het zonnetje schijnen op het Crealies blog.
T'is ook wel een lief boekje.....nietwaar?

Jullie weten het waarschijnlijk al dat ik heel graag
het zonnetje laat schijnen.....zelfs in het water.

Al moet ons eerste kleinkindje nog geboren worden, ik ben
nu al helemaal verliefd. Laat haar het zonnetje in huis zijn.

Bijna geen kaartje zonder bloemen, dus ook in dit boekje
heb ik enkele bloemen gebruikt en achter het kiekeboe-stansje
zit een "Dikke kus" verborgen.....die tevoorschijn
komt als je de pagina omslaat.

Op de gestempelde bloemen heb ik nog extra bloempjes
geplakt en daarvoor Set of 3 no. 25, Set of 3 no. 26,
Ik vind dit zulke mooie bloemen en daarom mogen ze
in dit zonnige boekje niet ontbreken.

Voor deze pagina's heb ik  Masks & More no. 18
met de rechte zonnestralen gebruikt en
de verschillende "felicitaties" op de zonnestralen geplakt.

Na al die zonneschijn gaat ook hier het zonnetje onder.

Crealies items:

Vanwege het grote aantal gebruikte producten laat ik,
deze keer, niet ook nog eens alle afbeeldingen zien.
Klik op de rode link en je gaat rechtstreeks naar de webwinkel.

Enneh.....hebben jullie het boekje helemaal "uit" gelezen?

Liefs Wilma

4 opmerkingen:

  1. Zonnig...:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zonnig en super gaaf!! Heerlijk om jou met de stempels en mask aan de gang te zien! Fijne week!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Helemaal zonnig , leuke details, erg mooi boekje
    grtjs Emma

    BeantwoordenVerwijderen

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...