donderdag 17 september 2015

Hoera een baby



Hoi, hoi, lieve blogdinnen,

Waar gewerkt wordt vallen spaanders.
Jaaaaa.....achter de schermen wordt hard gewerkt.
Mag ik dit als excuus gebruiken?
Ik ben erg laat met dit bericht.

Nog voor het gekleurde hart had ik deze witte hanger
gemaakt, maar nog niet hier laten zien.

Crealies items:
  
  
 

Hierboven schreef ik het al.....we zijn achter de schermen druk bezig
en daarover volgt binnenkort meer informatie.
Heb ik jullie al een beetje nieuwsgierig gemaakt?

Liefs Wilma

2 opmerkingen:

  1. Wat ontzettend leuk Wilma....en ja...je maakt me inderdaad erg nieuwsgierig!
    Groetjes en succes,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig Wilma.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...