vrijdag 3 juli 2015

Bloghop.....Anything Goes with Candies.


Goede morgen, middag en/of avond lieve Crealies fans,

Voordat we met hoppen beginnen laten we,
nog een keer, de nieuwste aanwinsten zien:

5  tekst-stansen met een klein prijsje nl. € 1,95:
  
 

2 Vouw Open/Fold Open stansen (€ 6,95):
 

Zoals gisteren beloofd, gaan we vandaag heerlijk hoppen.
Het "thema" is deze keer "Alles Mag".
Dus.....volger zijn of worden en een reactie geven 
op onderstaande blogs is voldoende.

Heel veel plezier met hoppen.

Anja (start)
Wilma
Marianne
Hennie
Miriam
Crealies (finish)

Mocht je onverhoopt vastlopen, alle namen van
de Designteam-dames staan in de rechter kolom.

Ook op Facebook maak je kans op een Candy.
Deel het bericht en laat een reactie achter onder
het oorspronkelijke bericht op de Crealies Facebookpagina.

Morgen worden, zowel op dit blog als op Facebook,
de winnaars/winnaressen bekend gemaakt.

Creatieve groetjes van
Anja, Annelies, Hennie, Marianne, Miriam en Wilma

16 opmerkingen:

  1. Ik hop gesellie mee...:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een diversiteit aan voorbeelden, heel mooi gedaan dames!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat hopt weer als vanouds!
    Allemaal anders, allemaal geslaagd.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bij iedereen gekeken. Wat een prachtige creaties zijn het weer geworden. Mijn complimenten voor alle dames!!!
    Gr Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind ze weer helemaal top! Zo heel langzaam is dit gewoon de complete basis en uitgebreide collectie die je moet hebben om te starten en later om verder te gaan! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een goed begin van een warme dag, lekker even rondhoppen en ideeen opdoen. Toen ik het plaatje van de

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Er ging iets mis.. Ik wilde dus zeggen: toen ik het plaatje van de X-tra stansen zag wist ik niet meteen wat ik er mee zou kunnen. Maar het DT heeft me overtuigd met hun mooi voorbeelden. Wat een leuke resultaten kun je daar mee krijgen. Super! En ook de teksten vind ik top. Mooie goed leesbare letters!
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh wat raar. Nu komt mijn reactie hier terecht en die was voor Wilma bedoeld.
    Ik vond de voorbeelden van de dames ehel gaaf en de nieuwe producten zijn super. De tekststansen hebben zo'n mooi lettertype! En de vouwstansen zijn ook helemaal top. Wat een mogelijkheden weer!
    Gefleiicteerd met jullie bestverkopende merk! Ze zijn ook vaak anders dan de andere grote merken, en dat maakt het uniek en goed verkoopbaar denk ik.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd met jullie merk en dat het bovenaan staat,
    daar doe je het toch voor !
    Het zijn dan ook hele mooie producten.
    De bloghop was erg gezellig, leuk om bij de dames
    langs geweest te zijn ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) zonnedagen
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een super leuke bloghop en wat een leuke stansen zijn er nieuw uitgekomen. Vooral die teksten zin echt te gek!! En leuk al die ideeën bij het team te zien, allemaal zo verschillend en toch gebruik je dezelfde materialen. Geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Weer een leuke bloghop met veel inspiratie en weer nieuwe artikelen voor mijn verlanglijstje....
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel leuk was deze bloghop Annelies...het was een waar genoegen om te zien wat jouw desinteam allemaal voor mooie creaties hebben gemaakt met die schitterende nieuwe materiaaltjes...daar gaan er zeker nog wel van in mijn mandje vallen....en nog GEFELICITTERD met de super leuke nominatie van beste verkochte stansjes....DIK VERDIEND....
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een prachtige kaarten zijn er gemaakt met de stanzen.
    Ze hebben de stanzen mooi verwerkt op hun kaarten maar ja ze zien er ook gaaf uit.
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hier ben ik dan bij Crealies......maar ik kan met geen mogelijkheid bij Miriam een reactie achter laten.....heel erg jammer! Maar Miriam als je dit leest is ook voor jou bedoeld hoor....je hebt een prachtige kaart gemaakt....mooie spulletjes waar jullie mee hebben gewerkt. Ik geniet er altijd al van om naar te kijken!
    Groetjes en bedankt,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  15. prachtige creaties hebben jullie allemaal weer gemaakt, mooie nieuwe materialen : Proficiat!
    lieve groetjes, nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wel een feestje waard hoor dat jullie de bestverkochte materialen hebben. Ik denk dat deze woordstansen het ook heel goed gaan doen op de markt. Echt een koopje, mooie duidelijke letten en ook het formaatje vind ik perfekt. Zoiets past al snel ergens tussen op de kaart. Leuk om weer mee te doen aan deze bloghop.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...