donderdag 30 juli 2015

Bloghop and Facebookhop.


Goede morgen, middag en/of avond lieve Crealies fans,

Voordat we gaan hoppen laten we, in vogelvlucht, de nieuwe stansen,
die gisteren geïntroduceerd zijn, nog een keertje voorbij komen.

 
 
 
Let op.....voor de Extreme stansen heb je een A4-machine nodig.
Tekststansen:
  
 
 
 
 
 

Laten we met z'n allen een feestje bouwen.....door
van blog naar blog te hoppen. Dit is de volgorde:
Wilma (start)
Miriam
Anja
Marianne
Hennie
Crealies (finish)

Dit feestje breiden we nog uit met een Candy.
Het enige wat we jullie vragen is om, naast volger
te worden van onze blogs, op alle blogs aan te geven
welke stans je het mooist vind.
De winnaar/winnares wordt morgen bekend gemaakt.

Hetzelfde feestje met Candy geldt voor Facebook.
Deel het bericht en laat, onder het oorspronkelijke
bericht op de Crealies Facebookpagina weten
welke stans je het mooist vind.

Heel veel plezier met hoppen en creatieve groetjes van
Anja, Annelies, Hennie, Marianne, Miriam en Wilma

17 opmerkingen:

  1. Ik ben zo blij met al die mooie stansen, ben ze ook aan het verzamelen, vind de XXL 26 erg mooi, dus op mijn verlanglijstje, maar de bloemen en de teksten zijn ook weer een must have hoor.
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie gave nieuwe serie weer én wat een pracht van een voorbeelden. Ik heb ook maar een verlanglijstje gemaakt...haha...:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige nieuwe mallen en super voorbeelden heeft het team ermee gemaakt. Altijd leuk om de toepassing van een nieuw item te zien. Was een hele leuke bloghop. Het verlanglijstje is weer aangegroeid. LOL
    Dank je wel voor al dat moois, groetjes, Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik mis nog Hennie? Klopt dit? Wordt doorgelinkd maar helaas?
    Groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaarten heeft het DT gemaakt, met de nieuwe mallen. Allemaal ook zo verschillend, leuk is dat. Ik vind de nieuwe mallen allemaal erg mooi, maar mijn voorkeur gaat toch naar de XXL nr 26. Mooi apart model. Ik zie wel, dat ik weer genoeg om op mijn verlanglijstje te zetten.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooi,s hebben jullie gemaakt met deze nieuwe mallen ik heb genoten ik vind ze allemaal prachtig maar mijn voorkeur gaat uit naar de xxl nr 26 groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke bloghop weer. Weer veel inspiratie. De nieuwe mallen zijn stuk voor stuk weer prachtig om weer hebberig van te worden. Mijn favorieten deze keer zijn XXL 27 (en 28) en On the edge 8 is ook super.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zoals ik al dacht de DT dames hebben weer mooie en schitterende projecten gemaakt.
    De stanzen op een mooie manier verwerkt.

    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schitterende reeks met nieuwe stansen. Ik zou toch echt niet zomaar 1 kunnen kiezen die ik het mooiste vind ... XXL 28 is super, maar de on the edge stansen zijn zo apart .....
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  10. super leuk allemaal gemaakt! ze zijn allemaal zo leuk ;) mijn voorkeur van die nieuwe stanzen is on the edge no 7.
    leuk zo'n bloghop actie.. groeten miranda k

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige voorbeeld kaarten zijn er weer gemaakt.
    en de nieuwe mallen zijn zo leuk.
    het is moeilijk te kiezen maar mijn favoriete is toch XXL 25

    Groetjes Esmeralda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schitterende kaarten heeft het DT gemaakt. De nieuwe stansen zijn echt geweldig. Mijn favoriet is CLNestXXL28 Groeten Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nou Annelies het was weer een leuke bloghop. Mijn voorkeur gaat uit naar de crea-nest-lies nr 26. Op face book heb ik ook mee gedaan en het bericht gedeeld.
    Bedankt allemaal weer voor de inspiratie.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige nieuwe stansen. Geweldig vind ik ze. De no 25 is mijn favoriet of hij nu in normale maat of in extreme versie is.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie nieuwe stansen zijn er weer bijgekomen zeg. Ik heb weer genoten van de voorbeelden. Nu houd ik erg veel van een wat apartere kaart (dus geen gewone vierkant) dus is mijn favoriet de XXL 25 ook al vind ik de on the edge allemaal ook wel heel erg leuk en heel bruikbaar.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een geweldige bloghop was dat weer Annelies...prachtige kaartjes heeft je designteam gemaakt met die prachtige nieuwe stansen...
    Mijn favoriet is "on the edge nr:5' heel leuk om een sierlijke rand te maken....
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  17. I can only read a wee bit of Dutch. But I read the language of cards.
    Annamieke from the land down under

    BeantwoordenVerwijderen

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...