maandag 27 april 2015

Stand Up support...


Hallo beste Crealies Fans,

Vandaag wil ik jullie een easelkaart laten zien.
Voor de achtergrond heb ik Bits&Pieces stempels, clear embosspoeder en Bister gebruikt.

Gebruikte Crealies Items:


Crea-Nest-Lies set stansen no. 13 XXL / Crea-Nest-Lies dies no. 13 XXL Bits & Pieces no. 18 Flowers 2

Waarom heb ik dan voor de kaartnaam 'Stand Up support" gekozen?
Kijk maar goed naar onderstaande foto.

Met behulp van de Double Fun stans heb ik een steuntje gemaakt zodat de kaart rechtop blijft staan.
Geen gedoe en getob meer om iets te bedenken wat niet te dik is 
en waarachter de kaart rechtop gezet kan worden.
Een klein sneetje in het papier van het liggende gedeelte en daar het gestanste tabje er doorheen steken en wahla....
Double Fun is De oplossing!!!

Double Fun stansen no. 19 markeringen 1 / Double Fun dies no. 19 tabs 1


Duo Dies no. 19 Dubbele ringen & harten / Duo Dies no. 19 Double rings & hearts Set of 3 stansen no. 14 Bloemen 10 / Set of 3 dies no. 14 Flowers 10

Voor het afwerken van de details heb ik inkt gebruikt.
Creative Shapes stans no. 11 / Creative Shapes die no. 11 Creative Shapes stans no. 21 / Creative Shapes die no. 21

Creatieve groetjes, Anja

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...