zaterdag 11 april 2015

A gift envelope.

Met de nieuwe On the Edge stans is het heel
makkelijk om een cadeauenveloppe te maken.
Ik heb parelmoer kaartenkarton gebruikt en dat heb ik met behulp van 
Mask no. 20 en verschillende kleuren Distress inkt gekleurd.
In de binnenkant heb ik het negatief 
van de bovenkant van de enveloppe geplakt.
Daarin kan een label geschoven worden.
Onderstaande Crealies materialen heb ik gebruikt:
On the Edge stans no. 3 / On the Edge die no. 3 
 Masks and More no. 18 rechte zonnestralen / sunburst straight  Masks and More no. 20 kleine cirkels / small circles
Partz stansen no. 7 JARIG  Partz stansen no. 10 insnijvariant half rond + half schuin / notches
Partz stansen no. 4 Ophangoogjes / Partz dies no. 4 Hooks  Duo Dies no. 14 Duo Labels 1
Duo Dies no. 15 Duo Labels 2  Duo Dies no. 20 Swirls 1
Crea-Nest-Lies XXL Labels & Tags no. 1 Clock
Vandaag en morgen is Annelies op het Stempelevent in Nijkerk.
Als je haar ziet moet je haar maar de groeten van mij doen, 
lieve groetjes hennie.

1 opmerking:

  1. Een cadeautje voor een cadeautje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...