vrijdag 21 maart 2014

Voor Annelies

Vandaag is het al weer 21 maart....wat gaat de tijd toch razend snel vinden jullie ook niet??
Maar vandaag vieren we ook Annelies haar verjaardag.
En laat dat nou net op mijn kaarten plaats dag zijn ha ha
Deze kaart heb ik dan ook speciaal voor haar gemaakt en kan het gelijk aan jullie laten zien.

 
Gebruikte materialen:
Crème papier
Distressinkt: Broken china en Dusty concord
Perfect Pearls: Biscotti
Ultra thick clear embosspoeder
Crealies Items:
Crea nest lies 05
Creative flower 25
Labels & more 04
Set of 3 butterflies 04
Set of 3 butterflies 01
Crea-Nest-Lies set stansen no. 05 XXL / Crea-Nest-Lies dies no. 05 XXLCreative Flowers stans no. 25 / Creative Flowers die no. 25Labels & More no. 4Set of 3 Butterflies no. 1 stansen / Set of 3 Butterflies no. 1 diesSet of 3 Butterflies no. 4 stansen / Set of 3 Butterflies no. 4 dies
Binnenkant van de kaart
 
Aan de binnenkant heb ik ook met inkt lekker wat kleur aangebracht
en geaccentueerd met perfect Pearls.
Details van de bloemen

Annelies, Van Harte Gefeliciteerd!!!

Feestelijke en creatieve groetjes Anja

2 opmerkingen:

  1. Hij staat hier te pronken op het dressoir, naast alle andere prachtige kaarten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bij de hartelijke wensen van Anja, sluit ik mij aan Annelies.
    Lieve groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...