zondag 2 juni 2013

Mijn vader....



Hallo,

Vandaag wil ik mijn vader even in het zonnetje zetten!!,het is vandaag zijn verjaardag en is 65 jaar geworden!!
Natuurlijk zijn wij hier helemaal blij mee dat hij deze leeftijd is gepasseerd,afgelopen maandag was zijn laatste werkdag en nu mag hij van zijn pensioen genieten.
Deze foto is al een keer voorbij gekomen maar toen in het zwart wit en nu vond ik m toevallig in kleur en dacht leuk dan doen we deze ook maar even bescrappen.
Ik heb de scraplinemal 13 gebruikt de bloemen zijn weer uit lagen opgebouwd ben begonnen met de open flowers 2 en daarboven heb ik de creative flowers 2 gedaan en de bladeren creative shapes 18 en in de hoekjes heb ik een  stempel 3 verwerkt.

                               Bedankt voor het kijken
                                                      groetjes Janneke

gebruikte materialen:





2 opmerkingen:

  1. Herzlichen Glückwunsch für deinen Vater und feiert ihn schön.
    Ich war 65 im Februar.
    Da ist man immer noch JUNG.
    Dein LO finde ich wunderschön und passend.
    Noch einen wunderschönen Sonntag, Ulla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je vader , je hebt een mooie kaart voor hem gemaakt.
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...