donderdag 13 juni 2013

BINGO lay-out


Tijdens de maanden juni en juli is het op het Crealies
blog een beetje anders dan anders!! 
Vandaar niet op maandag maar op donderdag een
bijdrage van mij!

Wij zijn ons alweer aan het voorbereiden op het
nieuwe hobbyseizoen na de vakanties! Tot die
tijd hebben we voor jullie de BINGO bedacht 
en uitgewerkt! Waarschijnlijk heb je op het blog al
uitwerkingen gezien van mijn mede-DTleden!

Vandaag mag ik iets laten zien!
Ik heb een lay-out gemaakt over het hondje
van mijn ouders, Tom..
Ik heb o.a. twee Scrapline-mallen ik elkaar gelegd
en de ovale text-tags als versiering gebruikt.



Dit is de BINGO-kaart:

Creative FlowersText TagsTekststempelsLabels & More
Medaillon stempelDouble FunCreative bordersCreative Petals
Box malCreative ShapesBits & PiecesMasks & More
Doily elementsScrapline malCreative tagsOpen Flowers
En dit zijn de gebruikt materialen (zie bingokaart 
in rood, welke 4 ik gebruikt heb):





Je kunt de Bingokaart ook gebruiken!! En laat ons
wanneer je iets gemaakt hebt!!

Lieve groetjes, Yvonne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...