donderdag 16 augustus 2012

Nieuwe producten op de beurs in Den Bosch


Beursnieuws: 
Donderdag 23 t/m zaterdag 25 augustus staan we in kraam 170/170A op de beurs Knotsgekke Kaarten- en Scrapdagen in de Brabanthallen in Den Bosch
Donderdag 30 augustus t/m Zaterdag 1 september staan we in kraam 150/150A op de beurs Knotsgekke Kaarten- en Scrapdagen in de IJsselhallen in Zwolle
Vrijdag 14 t/m zondag 16 september zijn we in Rijswijk.

Voor Den Bosch hebben we de volgende waardebon voor je:

Wat is nieuw?
Crealies Labels and More stansen, Crealies Text Tags stansen, Crealies Masks and More (plastic mallen), Creative Flowers no. 23 t/m 26, Creative Shapes 21 t/m 24, Creative Borders 18 t/m 23, Rozetmaker 3 en een heleboel nieuwe Nederlandse tekststempeltjes.

Mocht je bepaalde producten alvast klaar willen laten leggen voor de beurs, plaats dan een bestelling in de webwinkel en zet in het opmerkingen vak op welke dag je het op komt halen op de beurs, dan pak ik het voor je bij elkaar. Dit geldt vooral voor de stempels en stempeltjes, want OP = OP. Vaak is het ook erg druk voor het bord met stempeltjes en zo voorkom je teleurstelling. Ik heb net de webwinkel aangevuld met alle nieuw binnengekomen stempeltjes. De stempeltjes met AUG en SEPT zijn niet eerder uitgebracht. De prijs voor 10 stempeltjes op de beurs is E 10,- (12 stempeltjes voor E 12,- enz.)

Alle andere aanbiedingen vind je op de beursfolder:



Vanavond maak ik de winnaressen van de vrijkaartjes bekend...

Creatieve groeten, Annelies

3 opmerkingen:

  1. Ziet er super uit Annelies!! Succes met alle voorbereidingen!!
    Lieve groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jammer genoeg kan ik niet naar de beurs... Maar kan je de stempeltjes ook voor die prijs bestellen in de webwinkel??? Dan weet ik het wel...

    Groet Crejabeja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik ben superbenieuwd naar de stempeltjes, ik denk dat jouw kraam het eerste is wat ik donderdag doe! Alvast tot donderdag
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...