dinsdag 28 augustus 2012

Buds



Hallo,

Vandaag is het mijn beurt om jully weer wat te laten zien, ik heb hier een lo gemaakt over onze Ruud met onze mega gekke kat Silver,Silver is best een flinke kat en wat de jongens ook met hem doen hij vind gewoon alles goed.
Ik heb best veel materialen gebruikt en daarom heb ik deze keer niet de afbeeldingen erbij gedaan maar wel alle nummers zodat je het terug kunt vinden.....

scrapline mal CLCS 14
borders CLCB 18-20-23
flowers CLCF 23-25
shapes CLCS 13-18-21-23
tags and more CLLM 02-03

                                                 fijne dag allemaal groetjes Janneke


5 opmerkingen:

  1. ziet er erg leuk uit hoor janneke
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er geweldig uit Janneke!
    Lieve groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. super leuk, ik heb ook nog heel wat fotos liggen die liggen te wachten om op een lo- otje geplakt te worden maar jij hebt er weer een toppertje van gemaakt...knuffies peet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is helemaal SUPER mooi meis.
    Fijne avond groetjes van Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. prachtige stoere layout
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...