vrijdag 24 mei 2024

Crealies : new peek a boo baby card, kiekeboe!



Goedemorgen,

Hier een inspiratiepost met wat nieuwe Crealies producten en een kort filmpje.
Er is weer een super leuk kiekeboe stansje toegevoegd en ook de kiekeboe tekst!




Ik heb gekozen voor leuke felle kleurtjes en doordat ik foam voor het leeuwtje heb gebruikt ziet het er net weer wat anders /speelser uit. Babykaartjes hoeven toch ook niet altijd roze of blauw te zijn?


Kiekeboe!! Ik heb alle kanten van de kaart versierd.


Aan de binnenkant heb ik ook een frame gebuikt die ik op de helft heb afgeknipt. 

Aan de bovenkant in het binnengedeelte heb ik ook nog de tekst gefeliciteerd geplakt.


Gave blaadjes, ook deze zijn nieuw en ik heb ze gecombineerd met de bloemen uit een eerdere collectie. Op de bloemenhartjes heb ik wat glitter toegevoegd. 

Hier kan je zien dat echt alle kanten zijn versierd.
De bloem op de flap heb ik zowel aan de voorkant als aan de binnenkant bevestigd 
dus die kan je heel makkelijk gebruiken om de flap te openen. 

Crealies stansen / dies:


 




Bedankt voor jullie bezoek en tot de volgende inspiratie post,
groetjes Anna Blankina


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...