donderdag 4 januari 2024

Crealies bloemetjes buiten zetten

 

Hoi
Vandaag een vrolijke kaart van mij.


Op het moment dat ik dit blogbericht maak is het buiten regenachtig en grauw.
Daarom heb ik deze kaart vandaag gemaakt, lekker even "de bloemetjes buiten zetten".

De gieter heb ik een soort van schudkaart van gemaakt. Ik gebruikte dun 3D foam, zodat de kleine bloemetjes een soort vastkleven tussen de transparante sheet en het design papier. 

In het midden een tekstje met Texto Negativo, ik vind ze zo leuk om te gebruiken.


Groetjes Mara

Crealies stansen/dies:

On the MOVE stansen no.18, Design Q, Triple Fun Fold card met cirkels Set of 3 no. 66, Bloemen 28, met / zonder groefjes  Duo Dies no. 64, Blaadjes 16, 2x dicht + 2x  open X-tra stansen no. 66, Gieter X-tra stansen no. 30, Gras Texto Negativo stansen no. 01H, GEFELICITEERD (horizontaal) Texto Negativo stansen no. 16H, VAN HARTE (horizontaal)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...