maandag 10 september 2018

O my darling Dahlia...


Vandaag is Miranda onze Guest Designer.
Zij maakte deze prachtige dahlia-kaart.

Hallo daar,

Hier ben ik met mijn gast DT post bij Crealies.
Deze keer heb ik de mooie Crealies Rubber Stampzz nr. 3, Dahlia gebruikt.
Ik had nog wat achtergrondjes liggen en heb daar de cirkel van de
Crea-Nest-Lies XXL nr. 49 dubbel dots uit gestanst. 

Ik heb de bloem mbv. de stempeltool en diverse kleuren Memento inkten gestempeld. Hierna ook nog een keer op maskerpapier en uitgeknipt. Hiermee kun je je stempelafdruk afdekken en dan je achtergrond verder bewerken.


Hierna de Dahlia gekleurd met kleurpotloden en afgedekt met het masker.
Toen de Masks & More Mini nr. 104 gebruikt.
Ik heb witte pigment inkt gesponst en daarna nog wat Perfect Pearls erover aangebracht.
Dit geeft een mooi glimmertje.

Zoals je ziet heb ik dit keer veel bloemetjes en blaadjes gestanst.
Deze zijn ook gestanst uit beinkt papier
en ook nog bewerkt met de leuke Crealies Bits & Pieces stempels.


Ik heb uit de voorzijde van de kaart een cirkel gestanst met de Crea-Nest-Lies XXL nr. 73 kruissteek en rond de uitsnijding heb ik zowel aan de voor- als de binnenzijde een cirkel geplakt zodat je een mooie afwerking hebt. Hierna heb ik nog de leuke open scallop cirkel gestanst waarop ik de Dahlia afbeelding heb geplakt. Zo krijg je nog een leuk randje.

Hieronder vind je de gebruikte Crealies producten.

Crealies stansen / dies:

Crealies stempels / stamps:

Crealies masks:
Masks & More Mini nr. 104

Crea-Nest-Lies XXL stansen/dies no. 49, Cirkels met dubbele stippen/Circles with double dots Crea-Nest-Lies XXL stansen/dies no. 69, Circles with open scallop Crea-Nest-Lies XXL stansen/dies no. 73, Cirkels met kruissteken/Circles with cross stitches 
Uno stans/die no. 50, Bloem 21 / Flower 21 Set of 3 stansen/dies no. 50, Bloemen 21 / Flowers 21 Set of 3 stansen/dies no. 48, Bloemen 20 / Flowers 20 Duo Dies no. 40A, Blaadjes 8 spiegelbeeldig / Leaves 8 mirror image Duo Dies no. 40, Blaadjes 8 / Leaves 8 Duo Dies no. 38, Blaadjes 6 / Leaves 6 Mounted Rubber Stampzz no. 3, Dahlia Bits & Pieces stempel/stamp no. 62 Big grunge circles Bits & Pieces stempel/stamp no. 27 Masks & More Mini no. 104 (plastic), Zonnestralen recht / Sun rays straight
Bedankt voor je bezoek en tot een volgende keer,



Miranda, bedankt voor je mooie kaart.
Deze is binnenkort ook te zien op Miranda's blog.


1 opmerking:

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...