maandag 18 juni 2018

Bloemen van foamiran


Vandaag is Henriette onze Guest Designer.
Zij maakte voor ons een YouTube video over het maken van bloemen
met Crealies stansen en foamiran.


Hallo allemaal, ik ben Henriette van Mierlo en vandaag gastdesigner voor Crealies.
Ik ben 49 jaar, samenwonend en heb een dochter van 17 jaar. In mijn vrije tijd ben ik veel te vinden in mijn kleine knutselkamertje waar ik voornamelijk kaarten maak maar ook bijvoorbeeld scrap projecten. Sinds vorig jaar is het maken van bloemen met foamiran een grote passie van mij.

Foamiran is 0,8 of 0,6 mm dik foam geproduceerd in Iran en heel zacht en flexibel.
Je kan de foam kleuren en door middel van verwarmen kan je het vormen.
Het maken van foamiran bloemen wordt steeds populairder en de bloemendies
van Crealies zijn hier zeer geschikt voor.

Hier een voorbeeld van foamiran bloemen die ik heb gemaakt met de nieuwe
bloemendies  Set of 3 no. 51 en Uno no. 51 in combinatie met wit foamiran.

 

Onderstaand nog enkele voorbeelden van Crealies dies en foamiran.

 

 

Met deze bloemen en takjes heb ik een clear tag gemaakt.



Van het hele proces heb ik een videotutorial gemaakt,
deze is te zien op het Crealies YouTube kanaal:


Ik hoop dat het je inspireert tot het maken van foamiran bloemen met de Crealies dies
en dat je er net zo veel plezier aan zal beleven als ik.

Ik wil Annelies graag bedanken voor deze kans om gast designer te zijn.

Hugs, Henriette.

Gebruikte Crealies producten:

Crealies stansen / dies:

Uno stans/die no. 51, Bloem 22 / Flower 22 Set of 3 stansen/dies no. 51, Bloemen 22 / Flowers 22 Set of 3 stansen/dies no. 50, Bloemen 21 / Flowers 21 Set of 3 stansen/dies no. 25, Bloemen 15 / Flowers 15 Duo Dies no. 40A, Blaadjes 8 spiegelbeeldig / Leaves 8 mirror image

Henriette, heel erg bedankt voor je mooie en uitgebreide video met uitleg.
Deze is binnenkort ook te zien op Henriette's blog.





2 opmerkingen:

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...