dinsdag 20 februari 2018

Beterschap...


Daar ben ik weer...

Vandaag wil ik jullie een betershapskaart laten zien.
En laat ik heel eerlijk zijn, ik heb er nog nooit zo veel nodig gehad als voor deze winter!


Op alle hoeken zie je een strip zitten.
Ik heb deze gemaakt met de Only Inside stans en wit papier.
Nadat ik er een smal stripje van had gesneden heb ik zilverkleurig papier doorheen geregen.
Het strookje zilverpapier is 2 mm breed.
Ik ben vanaf de onderkant gaan "rijgen" en heb steeds twee 'schuintjes' overgeslagen.

  

Crealies Stansen/Dies

Crealies Stempels/Stamps

Crealies Stans & Stempel/ Die & Stamps

Crea-Nest-Lies Small stansen/dies no. 13, Driehoeken / Triangles  Only Inside stans/die no. 101, Inside lines A

Backgroundzz no. 2, Curly handwriting

Tekst & Zo stempels Beterschap 9   Combies stansen+stempels / dies+stamps no. 01, Bloemen A / Flowers A



Komen jullie langs bij de Crealies stand 162/162A 
op de Knotsgekke Kaarten- en scrapdagen in de Brabanthallen?
We zijn er op 22, 23 en op 24 februari.
Dan kun je al onze creaties van dichtbij bekijken...
Creatieve groetjes, Anja

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...