maandag 19 juni 2017

Creatie Guestdesigner Christa


Vandaag is Christa onze Guest Designer
en zij maakte deze lieve creatie:


Dit schrijft Christa:

Ik heb gekozen voor de Crea-Nest-Lies Extreme Labels  Tags no.2 als basis in combinatie met nieuwe stansen ... samen met een schattig stempeltje van Penny Black.

Natuurlijk kon ik het niet laten om Distress Inkt te gebruiken samen met de masks-and-more no.28 en op bloemen en blaadjes ... 

De decorette XL 01 en ook de andere modellen zijn zo leuk te combineren met de Crea-nest-Lies XXL no. 62  vooral vanwege de speelse vorm .... 

De tekst heb ik gestempeld en verstopt .... 


Crealies stansen/dies:

Crealies stempels/stamps:

Crealies Masks:

Crea-Nest-Lies Extreme Labels & Tags stansen/dies no. 2, Golf / Wave Crea-Nest-Lies XXL stansen/dies no. 62 Mixed Media vormen/Mixed Media Shapes Decorette XL stans/die no. 01, Wyber met stiksteeklijn/ Diamond with stitchline Crea-Nest-Lies XXL stansen/dies no. 1 Crea-Nest-Lies Small stansen/dies no. 6, Kiekeboe rond / Peekaboo round Set of 3 stansen/dies no. 35, Bloemen 17/ Flowers 17 Duo Dies no. 35, Bloemen 17/ Flowers 17 Duo Dies no. 31A, Blaadjes 1 spiegelbeeldig/ Leaves 1 mirror image Mooi gezegd  / Well said stempel/stamp no. 3 Masks and More no. 28 (plastic)

Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren en wens jullie een zonnige dag!

Christa 

Bedankt Christa voor deze prachtige Labelkaart. Deze is binnenkort ook te zien op Christa's blog.





1 opmerking:

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...