maandag 13 februari 2017

Dream...


Vandaag is Nicole onze Guest Designer en zij vertelt hoe ze
deze prachtige Mixed Media kaart heeft gemaakt.

Goedemorgen lieve luitjes,

Ik mocht weer GastDesigner zijn voor het Crealies blog.
Altijd een eer en altijd leuk!


Ik maakte een Mixed Media kaart met o.a. de producten van Crealies.

Ik legde een basis met de 3D Balls van Powertex, Small en Medium.
Deze sprayde ik met de nieuwe Ink Sprays van CraftEmotions,
kleur Sepia, Iris en Koningsblauw.
Toen alles droog was heb ik de balletjes nog aangezet met de Nuvo Embellishments, kleur Indian Gold.

Toen ben ik gaan stempelen met de Clearstamps Bits & Pieces
no. 57 (Grunge Circles) en no. 58 (Thin Mesh)
en Backgroundzz no. 04 (Beach) van Crealies.
Ik stempelde met de Memento Dew Drops en Stazon Opaque Wit.


De Set of 3 no.46 Vlinders heb ik bewerkt met de Nuvo Embellishment Mousse, kleur Indian Gold en Nuvo Gilding Flakes Silver Button.
Deze heb ik op een Crea-Nest-Lies XXL no. 21 geplakt.

Het rondje heb ik een kleur gegeven met de Nuvo Embellishment Mousse, kleur Lilac Lavender en je ziet het niet goed maar ik heb ook met de Clearstamp Backgroundzz no. 04 (Beach) gestempeld, heel subtiel.
Langs de rand wat pareltjes gemaakt met de Crystal Drops van Nuvo.


Creative Handlettering is nu erg hot en echt supergaaf om te doen.
Ik schreef deze tekst uit de hand met een Aqua Flow Marker van Nuvo.

Crealies dies/stansen: 

Crealies stamps/stempels: 

Crea-Nest-Lies stansen no. 21 XXL met stiksteeklijn / Crea-Nest-Lies dies no. 21 XXL with stitchline Set of 3 no. 46 Vlinders 8 / Butterflies 8 Bits & Pieces no. 57 Grunge circles Bits & Pieces no. 58 Thin mesh Backgroundzz no. 4 Beach

Hopelijk heb ik jullie kunnen inspireren.
Gezellig dat jullie langskwamen.

Fijne dag,
Liefs, Nicole

Nicole, bedankt voor het showen van je mooie kaart.
Deze is binnenkort ook te zien op Nicole's blog.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...