donderdag 14 april 2016

Tutorials & Tips Day


Hoi, hoi, lieve blogdinnen,

Vandaag op deze Tutorials & Tips-dag zal ik uitleggen hoe ik
de Bits & Pieces heb gestempeld en hoe ik de kleuren
aangebracht heb op de kaart onderaan dit bericht.
Voor dit voorbeeld heb ik Crea-Nest-Lies XXL no. 34 gebruikt.

Stempel met kleurloze inkt Bits & Pieces no. 17,

Strooi embossingpoeder over de afdrukken
Tip het overtollige poeder af op b.v. een printerpapiertje
Verhit daarna met een heatgun totdat het poeder gesmolten is

Het resultaat:
Wit glimmende bloemen op wit glimmend karton

Breng 2 kleuren inkt aan

TIP.....wrijf, na het opbrengen van de inkt, met een doekje
over de inkt om de kleuren in elkaar over te laten lopen.
Dit is mogelijk omdat het witte glimmende karton
de inkt "slecht" opneemt.

Crealies items:
   
En dit is het kaartje dat ik met bovenstaande techniek heb gemaakt.
De gebruikte Crealies producten van dit kaartje vind je HIER.

Heel veel knutselplezier.

Liefs Wilma

1 opmerking:

  1. Het potje op de tweede foto zei het al: wow...:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...