vrijdag 13 maart 2015

A Sunburst on Friday the 13th.



Hoi, hoi, lieve blogdinnen,

Op deze vrijdag de 13de laat ik jullie een zonnig "combi"-kaartje zien
en met combi bedoel ik.....dat ik gebruik gemaakt heb van
daarbij passende download en de nieuwe Masks & More no. 17.

Ik heb de cirkel, die gedeeltelijk uit de kaart is gestanst,
aan beide zijden met de Masks & More no. 17 bewerkt.
Zelfs "het water" is met dit sjabloon gemaakt.

 Zo ziet het kaartje er dichtgevouwen uit.

Crealies items:
 
   

Wie van jullie is bijgelovig? 
Wie loopt vandaag niet onder een ladder door?

Antwoord geven op deze 2 vragen is niet echt nodig.
Wat ik wel graag lees zijn jullie reacties.

Fijne dag allemaal.

Liefs Wilma

2 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijke zonnige uitbarsting. Daar word je vrolijk van. Heel mooi gedaan. Gr Marja

    BeantwoordenVerwijderen

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...