maandag 16 januari 2012

2 nieuwe Designteamleden en Beurs in Bleiswijk


De zoektocht naar een nieuw Designteamlid is zo geslaagd dat Crealies er twee Designteamleden bij heeft:
Yvonne van Bruggen. Haar blog is: http://www.bruggetje.blogspot.com/
Janneke van den Berg. Haar blog is: http://www.jannekevanveen.blogspot.com/
Super dat jullie het team komen versterken. We kijken allemaal uit naar jullie creaties!!

De eerstvolgende beurs waar we staan is op 21 en 22 januari in Bleiswijk:
http://www.hobbyfestival.nl/templates/bleiswijk210112.html We hebben geen kraamnummer, maar je vindt een plattegrond op de aangegeven website...
Hierbij de waardebon die je in kan leveren op de beurs in Bleiswijk:


Creatieve groeten, Annelies

8 opmerkingen:

  1. Ik had het al laten weten, maar nogmaals; superleuk dat ik het DT mag versterken!! Ik kan niet wachten aan de slag te gaan! En Janneke; ook gefeliciteerd!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Yvonne en janneke,

    Helemaal geweldig jullie mooie L-O's...helaas kon ik even geen reactie achterlaten bij Janneke...maar heb genoten van jullie eigen werk...en wens jullie via deze weg enorm veel plezier in *ons* gezellige team....laat de boel maar *los* en we gaan genieten hoor ;o))))

    Warme groetjes,
    Anita.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. gefeliciteerd helaars zat ik niet bij maar meiden gefeliciteerd he sus6

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Voor Janneke; ook ik kan geen reactie achterlaten op je blog, maar wat ik hierboven al schreef; ook gefeliciteerd en mooie LO's maak je!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Van ♥-e Gefeliciteerd Yvonne en Janneke en ik hoop nog heel veel MOOIS van jullie te mogen bewonderen.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo

    Ik kijk er ook enorm naar uit om wat te mogen maken en bedankt voor de reacties en Yvonne jij ook van harte gefeliciteerd gr Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk dames, gefeliciteerd en veel succes!

    Lieve groeten Elly & Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Yvonne en Janneke welkom in ons gezellige dt .Gefeliciteerd allebei
    Janneke bij jouw kon ik geen reactie achterlaten
    groetjes miriam

    BeantwoordenVerwijderen

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...