woensdag 13 oktober 2010

Winnaressen Bloghop Creative Borders

Dag allemaal,


Bedankt voor alle geweldige reacties. We hebben er erg van genoten!!

Inmiddels is Gerda van der Poel druk bezig om op Clubs nieuw leven te blazen in Crealies-Kaarten-Club-CKC.clubs.nl. Je kunt je gratis aanmelden en we vullen de club met allerlei creaties gemaakt met de Crealiesproducten. Dus meld je aan en laat jullie mooie kaarten en andere projecten gemaakt met Crealiesproducten zien. We hebben een leuke CANDY uitstaan, dus ga eens langs. Dit is de link:
http://crealies-kaarten-club-ckc.clubs.nl/

En dan nu de winnaressen van vandaag:

Borders no. 9 Anita:
Manon manonskaartenhoekje.blogspot.com/

Borders no. 10 Annelies:
Tineke tinekescardsandcreations.blogspot.com/

Borders no. 11 Ans:
Creaastrid creaastrid.blogspot.com/

Borders no. 12 Hennie:
Ira irascreacorner.blogspot.com

Borders no. 13 Martine:
Jolande van Hilst http://cardsbyjol.blogspot.com/

Borders no. 14 Miranda:
Renske renskecreatief@blogspot.com

Borders no. 15 Miriam:
Liesbeth kaartjesvanliesbeth.blogspot.com/

Borders no. 16 Raffaela:
Marjolijn scraplijn.blogspot.com/

Borders no. 17 Annelies:
Christa scrappies-van-christa.blogspot.com/

Allemaal van harte gefeliciteerd. Ik ontvang jullie adres graag op annelies@crealies.nl

Creatieve groeten,  Annelies

10 opmerkingen:

  1. Dames allemaal gefeliciteerd en heel veel plezier met de borders.
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zie dat ik gewonnen heb, HOERA, de grasrand, wat ben ik hier superblij mee, dank jullie wel, ik wens de anderen winnaars veel plezier met hun prijs.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd ann al de winnaars. Genieten van jullie prijse. Aan Annelies en al de DT bedankt voor de kans on mee te doen. I enjoyed it very much. warm wishes, Ursula

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zag vanmorgen dat ik een prijs gewonnen had. Jippieeeee. Heel erg bedankt.
    Ik heb elke dag met plezier aan de bloghop mee gedaan.
    Bedankt voor de mooie border (kantje).
    De andere winnaars, ook van harte en veel freubelplezier.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Yes, Yes, Yes,

    Ik ben blij verrast dat ik ook zo'n mooi kantje heb gewonnen, ben er heel blij mee.
    Dank je wel Annelies voor deze mooie prijs.
    Andere winnaars ook gefeliciteerd.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Winnaars gefeliciteerd en heel veel plezier ermee.

    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik was gisteren jarig en zag dat ik ook een rand gewonnen heb, superleuk een extra verjaardagskadootje.
    Alle andere dames ook gefeliciteerd.

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wauww wat was ik blij verrast zeg dat ik had gewonnen, het is de eerste keer Jippieeeee. Heel erg bedankt annelies voor het beschibaar stellen van de blog candy..Ik heb elke dag met plezier aan de bloghop mee gedaan.wat een verschillende kaarte met een randje leuk omdat te zien hoor....
    Bedankt voor de mooie border (kantje).
    De andere winnaars, ook van harte en veel freubelplezier gewenst..

    groetjes, manon

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh wat leuk om te zien dat ik één van de winnaressen ben! Ben er superblij mee! Hartelijk dank en proficiat voor alle andere winnaressen, ook jullie zullen er erg blij mee zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geweldig annelies, Ik ontving vandaag mijn borderrandje, heleamaal geweldig, en dan nog zo'n superlief kaartje erbij!!! Helemaal toppie!
    Meteen maar wat reclame gemaakt op mijn blog!

    Nogmaals enorme dank!
    Groetjes Marjolijn.
    http://scraplijn.blogspot.com/2010/10/creative-borders-randje-16-gewonnen.html

    BeantwoordenVerwijderen

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...